Dr Maja Jakubowska

Sprawdź nasze propozycje
Zabiegi na włosy

Dalej

Wybierz specjalistę aby zerwezerwować wizytę

Trycholog Lublin

Wybierz specjalistę i zarezerwuj termin online

Diagnostyk
Dr Maja Jakubowska

• Dr Maja Jakubowska
  • Specjalista z wieloletnim doświadczeniem w diagnozowaniu i leczeniu chorób włosów i chorób skóry głowy, posiada Międzynarodowy Certyfikat Trychologa - International Association of Trichologists. Australia (IAT).
  • Absolwentka Studiów Doktorskich. Uniwersytet Medyczny w Lublinie na Wydziale Lekarskim "Promocja Zdrowia i Epidemiologia"dodatkowo ukończyła studia podyplomowe"Kosmetologia w Medycynie" na Wydziale Nauk Medycznych, obecnie studiuje "Zioła w Profilaktyce i Terapii" na Uniwersytecie Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
  • W swoim dorobku posiada wiele publikacji z zakresu edukacji zdrowia i jakości życia z chorobą przewlekłą, m.in. "Łysienie jako choroba cywilizacyjna".
  • Zapraszam

Kim jest trycholog i dlaczego warto wybrać Clinicę Capelli?

Włosy na szczotce, na ubraniu czy poduszcze? Cienkie, kruche i matowe. Odżywki i szampony nie pomagają? Chcesz krzyknąć Ratunku! Czas poznać słowo Trychlog i odwiedzić specjalistę w swoim mieście. Nasi klienci są głównie z miasta Lublin oraz okolic. To właśnie w Lublinie otworzyliśmy dla Was Clinicę Capelli. Jeśli masz problem wypadaniem włosów, trycholog może być najlepszym ratunkiem. Trycholog jest specjalistą od skóry głowy oraz bada włosy. Zadanie trychologa to dokładna analiza skóry głowy, cebulek, czy schorzeń jak np. łupież, łojotokowe zapalenie skóry głowy, łuszczyca. Nasza klinika mieści się na ul. Głowackiego 35/43 w mieście Lublin. Dokładnie ustalamy dlaczego wypadają włosy oraz dobieramy odpowiednie i indywidualne sposoby leczenia.

Kim jest trycholog?

Trychologia to bardzo ważna dziedzina medycyny odpowiedzialna za leczene skóry głowy, problemów z włosami, diagnozowaniu i leczeniu chorób skóry. Trycholog szuka przyczyn i proponuje najlepszą terapię. W naszej Clinice Capelli w Lublinie ogromnym zainteresowaniem są nowoczesne zabiegi przeciw wypadaniu włosów. Zakres naszej specjalizacji obejmuje nie tylko typowe zabiegi o charakterze estetycznym, ale także leczymy łupież czy tak poważne choróby, jak np., łuszczyca, łojotokowe zapalenie skóry głowy oraz podrażnienia, stany zapalne skóry głowy. Na podstawie badania trichoskopowego w Lublinie (nieinwazyjne badanie trychologiczne skóry oraz włosa) trycholog dokonuje dogłębnej analizy. Pozwala ona przygotować indywidualny program leczenia i pielęgnacji. Dlatego ważne aby korzystać tylko z profesjonalnych porad i zabiegów trychologicznych.

Kiedy trzeba odwiedzić trychologa?

Wizytę możesz zarezerwować w naszej klinice w Lublinie gdy zaobserwujesz zmiany na skórze głowy. Mogą to być np. płatki łupieżu czy oleista substancja za paznokciami gdy podrapiesz się po głowie. Inne objawy to zaczerwienienie oraz skupiska krostek. Nasi specjaliści pomogą Ci także w przypadku kiedy masz problem ze swędzącą skórą oraz w nadmiernym wypadaaniu włosów

Dlaczego wypadają włosy i czy wizyta trychologa może pomóc?

Znamy wiele przyczyn, które mogą wpływać na osłabienie włosa i jego wypadanie. Problemy hormonalne, stres, złe odżywianie czy predyspozycje genetyczne. Zaburzenia hormonalne są również przyczyną łysienia androgenowego, genetycznego. Na wiele pytań nie odpowie Ci "interent". Profesjonalną pomoc znajdziesz tylko u specjalisty jakim jest Trycholog.

Jeśli potrzebujesz naszej porady to zapraszamy serdecznie. Możesz zarezerować wizytę online lub telefonicznie. Wpisując w wyszukiwarkę Trychlog Lublin od razu znajdziesz naszą Clinicę Capelli. Mamy bardzo dobre opinie klientów, którzy często nas polecają.

Trycholog Lublin

Jak przygotować się do wizyty?

Trycholog na pierwszej wizycie przeprowadzi z Tobą obszerny wywiad. Bądź przygotowany na nasze pytania dotyczące przewlekłych chorób, ilości snu, metod antykoncepcji, diety oraz dotychczasowej pielęgnacji. Przygotuj także listę przyjmowanych leków czy nazwy stosowanych szamponów i odżywek. Badanie trychologiczne oraz pod szczegółowym wywiadzie trycholog określi problem i metodę leczenia. Poniżej znajdziesz dane kontaktowe do naszej Clinici Capelli, a obok mapkę miasta Lublin z zaznaczoną lokalizacją.

Trycholog Lublin

Trycholog Lublin - jakie leczymy choroby:

Do czynienia mamy z różnymi choróbami włosów i chorób skóry głowy. W zakresie usług trychologa Clinici Capelli w Lublinie znajdziemy:

Łysienie mechaniczne - wynika z częstych stylizacji fryzur. Jak sama nazwa wskazuje, łysienie mechaniczne nie jest spowodowane schorzeniem. W większości przypadków powodem może być zbyt częste narażeniem włosów na różne urazy mechaniczne. Najcześciej związane ze stylizacją. Dlatego zjawisko to dotyczy przede wszystkim kobiet. Ważne aby nie nosić zbyt ciasnych fryzur. Wzmożone wypadanie włosów to również czesanie ich w koński ogon, warkocze oraz zbyt gwałtowne prostowanie. Duży wpływ mają też zabiegi przedłużenia włosów, a także obciążające ozdób. Trycholog dobrze określi w jakich częściach występuje przerzedzenie. Miejsca nadmiernej utraty włosów zależą głównie od napięcia włosów, czyli fryzury jaką nosimy. Na mechaniczne łysienie trycholog nie stosuje leczenia. Jeśli wykryje problem i poinformuje pacjenta, powoli to na całkowite zatrzymanie i cofnięcie procesu. Jednak gdy włosy zbyt długo narażone są na obciążenie, łysienie może być nieodwracalne. Pomocne będą preparaty i zabiegi pomagające wzmocnić strukturę włosa. Trycholog oceni stan i dobierze skuteczne metody.

Łysienie spowodowane zaburzeniami hormonalnymi. Przyczyną wypadania włosów mogą być też schorzenia. Najczęstszym będą zaburzenia hormonalne. W naszej klinice w Lublinie dużo przypadków to łysienie androgenowe. Polega na nadwrażliwości organizmu na dihydrotestosteron (pochodna testosteronu). Oczywiście to nie jedyna przyczyna. Chora tarczyca, niedobór estrogenów. Badania trychologiczne dowodzą, że na łysienie ma również wpływ przewlekły stres.
Łysienie spowodowane zaburzeniami hormonalnymi Trycholog leczy wyrównując poziomu hormonów. Pomocne będzie odżywienie struktury włosa oraz poprawa ukrwienia skóry głowy. Pobudzi to mieszki włosowe do pracy. Dobre rezultaty dadzą też zabiegi mezoterapii igłowej czy masaże. Znajdziesz je oczywiście w naszej klinice w Lublinie.

Łysienie plackowate - pojawia się nieregularne kiedy występują miejsca całkowicie pozbawione włosów. Choroba czesto dotyka nawet osób młodych. Tak samo mężczyzn jaki i kobiet. Przebieg jest tym gorszy, im wcześniej zauważymy objawy. Należy skontaktować się z lekarzem Trychologiem. Badanie trychologiczne oraz wdrożenie skutecznej metody pozwoli szybko zobaczyć pierwsze pozytywne efekty. Potrzebujesz takiej porady - odwiedź naszą klinikę - Lublin.

Łysienie bliznowaciejące. Występuje przede wszystkim u kobiet. Najczęstszą lokalizacją jest okolica ciemieniowa. Ogniska powstają powoli. Zobaczymy pojedyncze kępki włosów, które układają się w "pędzel". To częsta choroba włosów i skóry głowy. Trycholog zaleci prawdopodobnie terapię farmakologiczną polegającą na zahamowaniu postępu zmian. W wielu przypadkach udane się usunąć przyczyny występowania.

Łysienie anagenowe - występuje często po chemioterapii. Jak możemy zauważyż łysienie powodują też prowadzone terapie lecznicze. Do przyczyn zaliczymy także promieniowanie jonizujące, zatrucie metalami ciężkimi. Przyspieszenie leczenia może nastąpić po zabiegach mezoterapii. Potrzebujesz porady eksperta? Nasz Trycholog w Lublinie odpowie Ci na wszystkie pytania.
Łysienie telogenowe - to nic inengo jak równomierne przerzedze włosów. Występuje zarówno u kobiet jak i mężczyzn w każdym wieku. Przyczyn łysienia telogenowego może być wiele. Stres, choroby, leki itp. Dzięki nowoczesnym zabiegom w mieście Lublin, Trycholog może zatrzymać łysienie. W wielu przypadkach pobudzamy porost włosów. Klinika Capelli w Lublinie posiada w zespole doświadczonych specjalistów. Możesz nam zaufać.

Trichoteiromania - skutek obsesyjnego pocierania.

Trichotillomania - kiedy chory wyrywa własne włosy.

Badania trychologiczne - Lublin

Powodzenie zabiegów przeprowadzanych w Clince Capelli w Lublinie to nie tylko wciąż rozwijana wiedza trychologów, to również nowoczesne technologie, które wykorzystujemy w trychologii. Jeśli masz problem z włosami, potrzebujesz skutecznej porady - zapraszmay: ul. Głowackiego 35/43, Lublin. Obiecujemy, że w Clinice Capelli znajdziesz pomoc prefesjonalistów. W ciągu naszej wieloletniej praktyki mieliśmy do czynienia z wieloma chorobami pacjentów. Mamy wypracowane odpowiednie procedury i dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem w Lublinie. Pamiętaj jednak, że po pierwszym spotkaniu z nami nie wyczarujemy Ci burzę włosów. Na pewno wysłuchamy Cię wnikliwie i dobrze zrozumiemy Twoje oczekiwania. Podczas badania ocenimy stopień wypadania włosów oraz jak duży jest ubytek na skórze głowy. Ważne jest miejsce przerzedzenia na głowie. Gdy zauważymy ich brak na szczycie, może być to wynikiem uwarunkowania genetycznego lub zaburzeń hormonalnych. Dodatkowo Trycholog wyrywie Ci kilka włosów wraz z cebulkami. Musi określić w jakiej fazie wzrostu są włosy. Jest to też potrzebne aby wykluczyć rózne anomalie w budowie. Ta metoda pozwala odróżnić łysienie androgenowe kobiet od przewlekłego łysienia telogenowego.

CLINICA CAPELLI - KLINIKA WŁOSA

• GŁOWACKIEGO 35 LOK.43, 20-060 LUBLIN